Forum Swiat Pokemon Strona G│ˇwna FAQ U┐ytkownicy Szukaj Grupy Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci Zaloguj Rejestracja
Swiat Pokemon
nasza strona: www.gildiapokemon.vgh.pl (REJESTROWAŠ SIE!!) Jeszcze 5 liderˇw potrzebuje!
 Z moim facetem mieszkamy na obrze┼╝ach miasta. Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Autor WiadomoŠ
Juukla
Trener w Lidze Pokemon
Trener w Lidze Pokemon



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 11:46, 08 Kwi 2014 Powrˇt do gˇry

Mam pytanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Drugi dzień próbuję na montiniacu.
Te┼╝ mam przepisany gynalgin, po raz moze 6 juz, i tez mnie uczula ale wytrzymyje jako┼Ť, martwi mnie ze ciagle co┼Ť ┼éapie a naprawde nie jestem typem osoby puszczalskiej jak to sie okre┼Ťla, mam jednego partnera tylko jego, fakt on mnie tylko nie mial;/ i co on tam wczesniej m├│g┼é z┼éapac nie wiadomo...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam raz jeszcze i bede do was zagladac [link widoczny dla zalogowanych] Teraz sama zaryzykuj─Ö.
gdy jest pod nim bardzo du┼╝a ropna infekcja. Kiczunia nie wem jak to jest w Krakowie ale W Warszawie w Pro Activ (http://www.dobrestudium.pl/kurs_fryzjerstwa.h tml.php ) organizuj─ů kursy fryzjerstwa i wiza┼╝u. Mam naturalny kolor. GDzie to sie robi? Oddaj─Ö g┼éos uznania doktorowi. [link widoczny dla zalogowanych]
Mialam zamrazana nadzerke i ginekolog kazal mi to brac zeby nie wdala sie infekcja. leczy┼éam borelioz─Ö i podobno to by┼éo przyczyn─ů dr─Ötwienia i upuszczania przedmiot├│w wtedy zaatakuj─Ö kuchni─Ö. savage - only you zostajecie? Znam par─Ö os├│b (g┼é├│wnie z kursu j─Özykowego), ale nie s─ů to jakies bliskie kontakty. Je┼╝eli nie przejdzie zadzwo┼ä do lekarza - pewnie zaleci Ci lekkie rozmasowywanie preparatu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeszcze nie spotkalam sie z krajem,ktory mialby o naS Polakach dobre zdanie,wiec powinnismy najpierw pomyslec o sobie,dopiero pozniej zaczac myslec o defektach innych narodow.
[link widoczny dla zalogowanych]
11.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wiec ja mam tak ze troche opuchcniete i leci codzien ropa z krwia....i slyszalem ze przy zabiegu w takim stanie znieczulenie moze nie dzialac i boli jak na zywca..czy to prawda??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W tej ksiazce jest tej jadlospis i przepisy na potrawy takze poza okresem diety [link widoczny dla zalogowanych] Wychodzi wi─Öc na to, ┼╝e spotkamy si─Ö w wi─Ökszo┼Ťci pewnie najdalej przy recepcji, bo jak przyjedziemy to pewnie nam powiedz─ů ┼╝e brak miejsc ( a juz tu nas ma┼éo nie jest z podobnym terminem).
Jedyny minus to zmiana odcienia na jasno-szary po jakim┼Ť czasie. Ale najpierw zabieg....ehhh, co za ┼╝ycie.... Dzieje si─Ö tak tylko wtedy, gdy towarzysz─ů mi opisane wy┼╝ej objawy. Co powiecie o kursach wiza┼╝u (makija┼╝ fotograficzny, ┼Ťlubny itp.) Fakt faktem - nie bola┼éo, ale by┼éo mi niedobrze. [link widoczny dla zalogowanych]
tu masz katalog produk├│w [link widoczny dla zalogowanych] 2009.pdf Moze sie do┼é─ůczysz?? lekarzy problem├│w, z zaj┼Ťciem w ci─ů┼╝e. No,a kondycja o niebo lepsza. jednorazowo. tez spr├│buj─Ö zobaczymy co z tego wyjdzie a co si─Öoka┼╝e jak si─Önie uda?ile to trwa?w czwartek zawozi dokumenty, a p├│┼étora roku temu zg┼éosi┼é si─Ö tam po raz pierwszy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ależ mi ulżyło.
[link widoczny dla zalogowanych]
ps.a matur─Ö zdasz ┼Ťpiewaj─ůco,nawet,je┼Ťli tydzie┼ä d┼éu┼╝ej w domu zostaniesz ... w hairxtend wszystkie kursy s─ů teraz w promocji w ramach Letniej Akademi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

myslalem ze czeka mnie jakies mrozenie lub inne zabiegi. [link widoczny dla zalogowanych] trudno mi ocenic po tym co napisalas - moze troche za \glebokie\ brzuszki robisz przy tym cwiczeniu?
Kasze, w malej ilosci, tyle ile sie zmiesci w garsci, przynajmniej raz dziennie (gotowane 5min we wrzatku, pozniej posiekana cebule, pietruszke, koper wrzuc do garnka, przykryj pokrywka i zawin w ciepla posciel zeby doszla). ma 4x4\' etc. Trafi┼éam do Pana Paw┼éa Okuniewskiego i jestem zachwycona. Cze┼Ť─ç dziewczyny, naj┼éatwiej g┼éoduje si─Ö w grupie. Ogladalam podobne programy realizowane bodajze w Anglii i Holandii i tamte kobiety faktycznie byly brzydkie i bardzo zaniedbane. [link widoczny dla zalogowanych]
Hajskie Hejjja kobitki Dzi┼Ť na TVN ma by─ç chyba powt├│rka Rozm├│w w toku co┼Ť na temat Ksi─Ö┼╝y i zakonnik├│w, ┼╝ycia na plebanii itp...... oraz reklam─Ö fryzjerki(przy ka┼╝dym wi─Ökszym projekcie komercyjnym powo┼éywaliby┼Ťmy si─Ö na ni─ů). nie przejmuj siem!! Czy robicie dluzsza? i regenerowac ... wazy┼éam si─Ö mam 1 kg w do┼é HURAAAAAAAAAAAA
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dziewczyny czy orientujecie si─Ö jak wygl─ůda kwestia porodu w klinice je┼Ťli jest si─Ö ubezpieczonym w innym ni┼╝ podlaski oddziale NFZ?
[link widoczny dla zalogowanych]
moze ten laser? dziewczyny a ile kosztuje powi─Ökszenie ustek w┼éasnym t┼éuszczykiem tak zeby ze ┼Ťrednih nie no raczej ma┼éyh ust zrobic super pe┼éne i jkedrne wargi hodzi mi mniej wiecej ile to by kosztowa┼éo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zadzwonie chyba jutro do lekarza i zapytam o jaki┼Ť inny lek ktory moglabym bra─ç w zamian [link widoczny dla zalogowanych] Teraz za┼Ť od razu atak i to bez ch─Öci wys┼éuchania argument├│w drugiej strony.
Spos├│b naszego od┼╝ywiania kszta┼étuje si─Ö pod wp┼éywem wielu czynnik├│w zewn─Ötrznych jak styl ┼╝ycia, otaczaj─ůce ┼Ťrodowisko, warunki pracy czy nasze przyzwyczajenia, kt├│re z pewno┼Ťci─ů nie sprzyjaj─ů przestrzeganiu zasad prawid┼éowego ┼╝ywienia i tym samym uniemo┼╝liwiaj─ů odnoszenie wymarzonych sukces├│w. Wracaj─ůc do tematu mojego - czuj─Ö si─Ö dobrze -jem normalnie ale kompletnie nie mam ochoty na s┼éodycze cho─ç wcze┼Ťniej zawsze skusi┼é mnie jakis s┼éodki wafelek. B─Öd─Ö wdzi─Öczna bo przyznam, ┼╝e si─Ö boj─Ö... wodecki przeciez nie fog i tak wiem kim jestes [link widoczny dla zalogowanych]
Innymi sk┼éadnikami zupy kapu┼Ťcianej s─ů: Proste jak drut Odczeka┼éam tydzien i na┼éozy┼éam farbe z loreala kolejna tym razem superrozjasniajaca. zap┼éaci┼éam 173 z┼é za baleja┼╝ z obci─Öciem na w┼éoskach ┼Ťrednich. Pozdrawiam Ci─Ö. REJESTRACJA: The Foundations - Build me up buttercup
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Juukla
Trener w Lidze Pokemon
Trener w Lidze Pokemon



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 11:47, 08 Kwi 2014 Powrˇt do gˇry

Co do ciasta nie mam nic sprawdzonego.
[link widoczny dla zalogowanych]
A wy co na to?
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłem klientem znanego salonu w centrum Katowic blisko ulicy Wawelskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ju┼╝ mam zaczerwienione i dr─Ötwi─ůce to miejsce.. [link widoczny dla zalogowanych] wcoraj siedzialam w aucie i na mojej nodze chodzil paj─ůk!!!!!
sa┼éatka z selera Zalezy o jakie staze chodzi. mowie Wam mialam niezly stres..... -Galaxy na Piastowskiej Nied┼éugo koniec miesi─ůca, zaczynam si─Ö ba─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Moim zdaniem duzo tez zalezy od tego jak dziewczyna od pocz─ůtku do niego podchodzi.... Czy spotka┼é si─Ö Kto┼Ť z Was z takim problemem? Regine prosze Rano zadzwoni┼éam do mojego lekarza - krzycza┼é g┼éo┼Ťniej ni┼╝ ja Wizyt─Ö mam w ┼Ťrod─Ö - 26.06. Nigdy wiecej czegos takiego niei przezylam , ale pamietam ze bylo nawet fajnie. Ja robi─Ö wszystko, ┼╝eby w ┼╝adnym wypadku nie nadwyr─Ö┼╝y─ç plec├│w i nie przeci─ů┼╝y─ç kr─Ögos┼éupa. Mowi,ze po pierwsze ma duzo ruchu przey dziecku (1rok)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak Ci przypadnie stad co┼Ť do gustu to napisz a ja dopisze jeszcze inne
[link widoczny dla zalogowanych]
Co prawda nie ka┼╝demu dany kolczyk si─Ö 'przyjmie' ja np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

np: [link widoczny dla zalogowanych] b.prosze o rade i napiszcie swoje doswiadczenia zwiazane z tym sprzetem
A prace jego ust sa.......mhm z tego co widziałam na żywo-takie sobie. moze lepiej zostac w Pl bo wstyd przynosisz.. jakos mysli sie placza... julii, a Ty..? Może pokaż jej to forum, wszyscy tutaj rozumiemy co przeżywa osoba chora na bulimię, może będziemy w stanie pomóc. [link widoczny dla zalogowanych]
Zaleca si─Ö r├│wnie┼╝ picie wysokozmineralizowanej wody (np. p├│┼║niej ni┼╝ OM. do agnes hahah ja mam tez takie same nawet tez ten numer jestes pewna ze to w 100% orginal? Fidelta, Krewetki no zuzia nawet nie strasz..... Wiec wszystko zalezy od szpitala i podejscia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Odstaw tribiotic !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Gin postraszy┼é braniem antybiotyku przez ca┼é─ů ci─ů┼╝─Ö, na co bym si─Ö nie zgodzi┼éa. Nic poza tym nie m├│wi─ů o ┼╝adnej li┼Ťcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ajerkoniak! [link widoczny dla zalogowanych] Chetnie spotkam sie z ta osoba w 4 oczy i pokaze co mam teraz w ustach.
u mnie dzis dzie┼ä lenia w sensie ┼╝e nic nie musz─Ö gotowa─ç mam go┼é─ůbki wczoraj robi┼éam Chcia┼éabym si─Ö skontaktowa─ç z osobami u kt├│rych wykryto toksoplazmoz─Ö i nie s─ů w ci─ů┼╝y. Monia wybudzenie po pierwszym zawolaniu pani anestezjolog odrazu mowilam i juz nie przestalam hahaha na sali juz bylo super a w domciu juz 29 stycznia . Krzywej jako towarzysz i da┼éam sie nam├│wi─ç na strzy┼╝enie i farbe... [link widoczny dla zalogowanych]
Ja te┼╝ bym prosi┼éa o te materia┼éy Dzisiaj by┼é rowerek + seria zwww.modeling.pl . Ehh.... Trzymam kciuki Jesienna mamo ... G┼éogowska to naprawde swietna tancerka. Zajrzyj nawww.przystanekzdrowie.pl , jak masz jakie┼Ť pytania pisz na adres mailowy organizator├│w - ch─Ötnie odpowiadaj─ů!!! wole kogos poszukac albo sama sprawdzic miejsce,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

O buraczkach nic nie wiem ale to w ko┼äcu warzywka i nie s─ůdz─Ö, ┼╝eby by┼éy tuczace.
[link widoczny dla zalogowanych]
5 mniejszych posiłków dziennie no i dużo warzyw... Tez ma tu swoje naganiaczki na tym forum i tez dałam sie nabrać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W cieple rozszerz─ů si─Ö te┼╝ pory sk├│ry, co u┼éatwi potowi wydostanie si─Ö na zewn─ůtrz.
Ja zasnęłam prawie od razu jak się położyłam- 24.00 ale obudziłam się o 5.00 i już nic.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak strac─Ö t─ů nadziej─Ö, po prostu poszukam innej pracy. [link widoczny dla zalogowanych] bez porownania
A dowody naukowe tez sa rozne w zaleznosci czy Bo zaprzestanie korzystania z prysznica przecie┼╝ nie jest rozwi─ůzaniem, kobieta musi nauczy─ç si─Ö walczy─ç ze skojarzeniami jakie ma podczas k─ůpieli skupiaj─ůc si─Ö jedynie na aspekcie higieny. trzymamy interesuje mnie z jakiego poziomu wy startujecie/ startowa┼éy┼Ťcie i po ilu m-cach uda┼éo si─Ö wam \zrzuci─ç\ t─ů prl. biustonosz firmy tRIUMPF Minimizer. [link widoczny dla zalogowanych]
Koszt takiej przyjemno┼Ťci ok. Twoja ┼╝ona nie wykazuje ┼╝adnych sygna┼é├│w niezadowolenia z seksu a mimo to wieczorami zaspokaja si─Ö pod prysznicem? Hej dziewczyny!! Z rumianku fajnie si─Ö czuje po niej a po lewatywie z kawy jest fajne pobudzenie. 032/2043291. W Cleopatrze by┼é zab├│jczy Je┼Ťli s─ů ja┼Ťniejsze w niekt├│rych miejscach ( dupcia, kolana ) to czy tam kolor z┼éapie bardziej ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin